8.8.07

Valintoja valintoja

Olen hieman hämmentynyt kokouksesta, johon olen menossa tunnin päästä. Siellä on ensimmäistä kertaa tilanne, jossa olen mukana porukassa joka päättää ihmisen tulevaisuudesta työpaikan muodossa. Ihan oikean nuoren lainaa ottaneen, perheen perustaneen tai muutenkin tavallisen ihmisen tulevaisuudesta.... Sitä pitäisi suhtautua asiaan varmaan vakavuudella - pitäisiköhän pyytää laulamaan kaikki piirin maakuntalaulut vai nimeämään kaikki maakuntakukat piirin alueelta?? *hih*

Yksi huolikin asiassa saattaa olla - olen kuullut huhuja asiaan liittyvästä menettelystä, ja olen saamieni tietojen mukaan hieman eri mieltä siitä meneekö valinta viimeksi päättämämme menettelyn mukaan vai jotenkin aivan muulla lailla. No katsotaan.... En vielä avaudu sen enempää, vaan palaan siihen kunhan valinta on tehty.

Aikuisena pitää niin kovasti keskittyä. Jos voisi vaan joskus mennä ja olla vaan ja sitten tulisi joku aikuisempi ja kertoisi, että "nyt syömään", tai "nyt kumisaappaat jalkaan ja kavereiden kanssa ulos" tai jotain.... haluaa takaisin lapseksi.

1 kommentti:

Veera kirjoitti...

Ja että ei päivittäin tarvitsisi miettiä, mitä syö! Se olisi hienoa. Joku laittaisi ruokaa ja sitä sitten syötäisiin teki mieli tai ei. Lisäksi kuskattaisiin joka paikkaan omilla kärryillä ja sisäänpääsymaksut olisivat naurettavn pieniä (paitsi eihän niistä itse tarvitsisi välittää). Minäkin haluan lapseksi taas.

Juu vaan kerrohan oitis, kuinka käy!

Nimim. "saattaa kiinnostaa"